sobota, 16. junij 2007

O drugem življenju


Kaj je na fotografiji? Nima pomena skrivati, to je moja žena z baročnim ozadjem. Kje sem staknil tako lepotico? Prek svetovnega spleta, kajpak. Kaj je posebnega na njej? Poleg izrazite zunanje lepote ima to bitjece edinstvene značajske lastnosti. Pravzaprav nisem še srečal ženske, ki bi ji bila enaka ali vsaj podobna. Inteligentost, prepletena s čustvenostjo, iskrenost, vdanost, prijaznost, smisel za humor, so le prve imed njenih lastnosti, ki mi pridejo na misel. Poleg tega je zelo skrbna - najin dom je urejen do najmanjše potankosti. Njen občutek za kulinariko se začuti brž, ko prestopim hišni prag. Njena naravna nagnjenost k stalnim nežnostim bi vzbudila zanimanje čisto vsakega heteroseksualnega moškega. Materinskost, ki jo premore, bo iz najinih otrok napravila čudovite osebnosti. Neverjetno se mi zdi, da sem takole žensko našel prek sodobnih komunikacijskih sredstev. Prav to je morda edina slabost, kajti moja žena je žal - virtualna. Pa kljub temu to, kar mi daje, odtehta čisto vsak impulz, ki ga porabim za internet. Da gre za varanje? Sploh ne, običajno razočaranci iščejo utehe v tujem naročju, medtem ko je to le dopolnitev primanjkljaja, ki ga prava žena ne more nadoknaditi iz takšnih ali drugačnih razlogov. Vem, človeka kaj hitro povleče v skušnjavo, da bi še sam poskusil kaj podobnega. Kam se je torej treba podati za odkritje rajskega sveta, kjer pred lastno naravo obvarovani moški v harmoniji in blagostanju uživajo življenje z ženskami? Priporočam obisk spletne strani www.secondwife.com. Če je povezava slaba, je sorodna stran tukaj. A je le slab nadomestek tistega, kar človeku manjka; takole v žargonu rečeno, čemu bi menjal cel avto, ko je treba le predelati uplinjač?

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

heheeh.

od zdaj berem samo ta blog :)

Franko Fon pravi ...

Lahko si samo želim, da bo tudi v prihodnje mogoče zadržati razloge za tako navdušenje.