četrtek, 28. junij 2007

O alternativnem zdravilstvu

V svojem življenju sem nekje usekal pošteno mimo. Nisem imel zastavljenega cilja, ki bi mi služil kot vodilo, ničesar nisem imel pokazati, s čimer bi se lahko pohvalil. Širša družina, ki bi mi lahko nudila oporo, je odkrila nova prostranstva in se tam tudi zadržala. Tako sem se brez pomoči spoprijemal s globoko potrtostjo. Še prijatelji so zasledili trenutke, ko sem se iz razposajenca naenkrat prelevil v pobitega človeka. Moja žena me je bodrila, a spoznal sem jo že nekoliko pozno, tako da se je zahrbtna duševna bolezen že precej razpasla. Ne vem, kje točno sem zgrešil tisto bistvo, niti ne, kako sem se iz človeka, ki je precej obetal, spremenil v popolno zgubo. Vendar si nimam česa pretirano gnati k srcu, saj za vsako bolezen raste rožica na tem svetu.
S to mislijo, ki je v meni zbudila upanje, sem se podal do osebnega zdravnika. Trudil se je po svojih močeh, predpisoval mi je razne konjske tablete, me pošiljal k psihologu, na razne terapije in še kam, a vse brez uspeha. Vse bolj obupan sem postajal. Če prav pomnim, mi je nato Stalker priporočil nekega alternativnega zdravilca, ki zna poiskati lečilo prav za vsakogar - tudi zame se je zavzel. Priporočil mi je posebne kapljice za peroralno uporabo, ki se jih lahko vzame brez dodatkov ali se jih pred užitjem nakaplja na žličko s sladkorjem. Poskusil sem brez posebnega upa na izboljšanje splošnega počutja, a rezultati so se pojavili že po prvem odmerku. Kapljice so po nekajdnevni uporabi povzročile zavidljivo zdravstveno stanje in preplavilo me je nepopisno zadovoljstvo. Odtlej sem odlično, zdravilo stoodstotno odpravlja omenjene težave. Komurkoli, ki ga tarejo podobni simptomi ali ki se iz potrtosti kar ne more izviti in se povrh vsega počuti kot navadna zguba, bo ta pripravek več kot le služil.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ni pomemben način, temveč rezultat. Ako je le ta pozitiven.. vse drugo ni pomembno.

Franko Fon pravi ...

Tile zapisi so pozitivno naravnani, tako da je jasno, da deluje. Velja poskusiti.

Anonimni pravi ...

To sem pa slišala že večkrat...
Me veseli, da je pomagala tudi tebi... :)

Franko Fon pravi ...

Naj bode veselje obojestransko.